:) WSPOMNIENIA Z ZIELONEJ SZKOŁY :)

W poniedziałek, 6 maja 2019 roku, 37 uczestników z klas: 6A, 6B i 7A spotkało się przed Szkołą Podstawową CET w Kowalach, aby rozpocząć podróż do Karpacza. O godzinie 11:00 dojechaliśmy do Archidiecezji Gnieźnieńskiej. Po dwóch godzinach zwiedzania Katedry, zjedliśmy obiad, po czym wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy do pensjonatu “Borowik” w Jagniątkowie.
We wtorek udaliśmy się do Piechowic zwiedzić jedyną w Polsce Hutę Szkła „Julia”, w której produkuje się szkło kryształowe. Następnie pojechaliśmy do Aquaparku w Hotelu Gołębiewskim. Spędziliśmy tam dwie godziny korzystając z: basenu, saun parowych oraz groty lodowej. Wieczorem udaliśmy się na mały spacer po Karpaczu.

Kolejnego dnia wyruszyliśmy na Śnieżkę z przewodnikiem górskim, panem Markiem. Niestety niektórzy z nas nie podołali wejściu na szczyt, dlatego zeszli do schroniska “Strzecha Akademicka”. Osoby z najlepszą kondycją fizyczną wykonały wspaniałe zdjęcia ze szczytu góry. W czwartek zwiedziliśmy skalne miasto w Adrspach. Podziwialiśmy tam niezwykłe skalne formy: największą piranię, ząb pana Karkonosza, słonie oraz dzban. Tego dnia wieczorem po raz kolejny wróciliśmy do Karpacza by zakupić pamiątki.

W piątek, 10 maja 2019 r., wyruszyliśmy na zamek Chojnik, po czym zmęczeni, pełni wrażeń, ale szczęśliwi udaliśmy się w drogę powrotną w kierunku Kowal.