Nasze priorytety

W naszej szkole nikt nie jest anonimowy. Uczeń jest na pierwszym miejscu – u nas każdy jest kimś i znajdzie przestrzeń dla siebie. Dokładamy wszelkich starań,  by każdy nasz uczeń czuł się zauważony i doceniony, by mógł rozwijać się zgodnie ze swoimi możliwościami, potrzebami  i ambicjami, w bezpiecznym środowisku i wśród uważnych nauczycieli.


Nasza szkoła to:

– bezpieczna i przyjazna przestrzeń dla każdego dziecka;

– odkrywanie własnych mocnych stron, rozwijanie uzdolnień i realizowanie ambicji;

– wysoki poziom nauczania dzięki wykwalifikowanym i pełnym pasji nauczycielom;

– nauka z podziałem na grupy na lekcjach języków obcych, matematyki i informatyki;

– wnętrza i infrastruktura na europejskim poziomie oraz bogate wyposażenie pracowni przedmiotowych;

– brak dzwonków;

– muzyka ze szkolnego radiowęzła podczas przerw;

– nauka pływania;

– godzinna przerwa regeneracyjna w klasach 1-3;

– szeroki wachlarz zajęć pozalekcyjnych;

– świetlica, w której każdy znajdzie coś dla siebie// w której dzieci lubią spędzać czas;



Uczeń w naszej szkole:

– uczy się myśleć samodzielnie i krytycznie;

– uczy się rozwiązywać konflikty za pomocą mediacji;

– uczy się świadomie i mądrze korzystać z dostępu do informacji;

– rozwija swoją kreatywność;

– realizuje swoje plany i marzenia;

– jest empatyczny, działa na rzecz innych;

– angażuje się w życie społeczne w szkole i poza nią;

– jest tolerancyjny, otwarty na europejskie i światowe wartości kultury;

– poznaje języki obce, by móc swobodnie komunikować się z mieszkańcami całego świata;

–  wykazuje się wiedzą i umiejętnościami w konkursach przedmiotowych, artystycznych, olimpiadach i egzaminach zewnętrznych;

UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH